ÜST KATEGORİLER

13 Kasım 2022

Rüyada Lolita Görmek


Rüyada lolita görmek; Rüyayı gören kişinin hayatındaki işlerini, çabalarını ya da uğraşlarını konusunda severek ve isteyerek yapması durumunda güzel sonuçlar alacağına rüya sahibinin aldığı olumlu sonuçlar sayesinde güzel bir enerji yakalayacağına işarettir.

Rüyayı gören kişi olumlu enerjisiyle hayatını mutlu ve umut dolu olarak sürdürecektir fakat kendisini çevresinden iyi niyetini suistimal edip kandırmaya çalışanlar olacaktır. Rüya sahibi güvendiği yakın gördüğü kişiler tarafından kandırılmaya çalışılacaktır bu konu daha dikkatli olmalıdır.

Benzer rüya tabirleri:

9 yorum:

  1. Tunahan Ahmet Elegelmez21.12.22

    Herkesin rüyalarını süslüyor anlaşılan keşke rüyalar gerçek olsa... Ben her gece bir tane lolita görüyorum demek bilinç altıma yer etmiş artık.

    YanıtlaSil
  2. Ahmet Bahadır Dönmez4.1.23

    Rüyayı ben görmedim ama görsel bana tanıdık geldi ona bakayım dedim Lolita isimli filmden alıntıymış.

    YanıtlaSil
  3. Ahmet Turgut4.1.23

    Bir söz var "pencüse severler güzeli genç ise" diye bizde ki de o misal.

    YanıtlaSil
  4. Bahri Bilgin4.1.23

    Rüya tabirinde ki gid aklımdan çıkmıyor beynime yer etti.

    YanıtlaSil
  5. Fatma Nazlı10.1.23

    Bence bu rüya tabiri rüyada genç kız görmek rüya tabiriyle aynı.

    YanıtlaSil
  6. Meryem Ecük13.1.23

    Bende rüyamda genç kız gördüm bu kız çok fenaydı yaşı çok küçüktü ama istediği her erkeği elde ediyordu bende ona kızıyordum.

    YanıtlaSil
  7. Asrın Şirin14.1.23

    Çok enteresan lolita demek genç kız mı demek şimdi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suavi Tekyol14.1.23

      Deyim gibi birşey aslında.

      Sil
  8. İhsan Kulaç23.10.23

    Rüyada genç kız görmek işte

    YanıtlaSil

Sitemizde siyasi, argo, cinsellik içeren, +18 şekilde müstehcen veya diğer yorum yapanları taciz edicek şekilde olan yorumları engelliyoruz. Lütfen yapılan paylaşım ile ilgili yorumlar yapınız. Reklam amaçlı spam yorumlar ayrıca tarafımızdan gerekli mercilere şikayet edilmektedir. Tatlı rüyalar...