ÜST KATEGORİLER

21 Aralık 2022

Rüyada Düğünde Oynamak


Rüyada düğünde oynamak, hayır olarak kabul edilir. Rüya sahibine sevinç gözyaşları döktürecek, onu yerinde duramaz hale getirecek, içini kıpı kıpır edecek ve kalbini adeta bir kuş gibi çarptıracak haberler alacağına ya da böylesine güzel olaylar yaşayacağına rivayet edilir.

Rüyayı gören kişinin tabir yerindeyse mutluluktan ağzının kulaklarına varacağına ve mutluluk sarhoşu olacağına delalet eder. Fakat belirtmek de fayda görüyoruz ki bazı rüya tabirleri düğünde oyun oynamak rüyasını tam tersi şekilde yorumlamakta ve şer olarak kabul etmektedir.

2 yorum:

  1. Emine Gonca Gülak21.12.22

    Rüya tabirinin görselinde ki kadının üstündeki abiye kıyafete bayıldım sabahtan beri bu modelde abiye bakıyorum kendime oysa buraya gördüğüm rüyanın tabirine bakmaya gelmiştim.

    YanıtlaSil
  2. Menekşe Akbaş9.1.23

    Rüya ta birindeki gif resmini çalmak istedim internet paketim bitti 107 mb gif mi olur?

    YanıtlaSil

Sitemizde siyasi, argo, cinsellik içeren, +18 şekilde müstehcen veya diğer yorum yapanları taciz edicek şekilde olan yorumları engelliyoruz. Lütfen yapılan paylaşım ile ilgili yorumlar yapınız. Reklam amaçlı spam yorumlar ayrıca tarafımızdan gerekli mercilere şikayet edilmektedir. Tatlı rüyalar...