ÜST KATEGORİLER

20 Aralık 2022

Rüyada Olgun Kadın Görmek

Rüyada olgun kadın görmek sevilen, sayılan ve sözü dinlenen bir kişi olacağına, rahat ve huzurlu bir döneme gireceğine, hedeflerin gerçekleştirileceğine, maddi anlamda refahın yerinde olacağına, kişinin gönlünü alacağına, inancından ve ibadetinden vazgeçmeyeceğine ve ahiret hayatı için de güzel işler yapacağına, iş hayatında çok büyük zararlara uğrayacağına, eline geçen kazanıcın gitgide azalacağına, hayırlı bir çalışma ile muhtaç insanlara destek olunacağına, canını dişine takarak kazandıklarını kaybedeceğine rivayet etmektedir.

Rüyada olgun kadın görmek kazancının yerine gelmesine ve zararının da yavaş yavaş kapanacağına, kapısına gelen bir kişiye yardım etmesi sayesinde hayır duaları alacağına rivayet etmektedir. Rüyada olgun bir kadın görmek çok büyük bir azim ve çaba gösterilerek daha çok kazanç elde edeceğine, kazancın her kuruşunun helal olduğuna ve kısmet geleceğine işaret eder.

Benzer rüya tabirleri:

1 yorum:

  1. Engin Aktepe20.12.22

    Rüyamda olgun kadın görüyorum ama internetre rüyada mature görmek diye aratıyorum tama rüya tabirini buldum ama arama satırına bu şekilde yazmam beni son derece düşündürdü.

    YanıtlaSil

Sitemizde siyasi, argo, cinsellik içeren, +18 şekilde müstehcen veya diğer yorum yapanları taciz edicek şekilde olan yorumları engelliyoruz. Lütfen yapılan paylaşım ile ilgili yorumlar yapınız. Reklam amaçlı spam yorumlar ayrıca tarafımızdan gerekli mercilere şikayet edilmektedir. Tatlı rüyalar...