ÜST KATEGORİLER

09 Ocak 2023

Rüyada Kürt Düğünü Görmek

Rüyada kürt düğünü görmek hiçbir durumda karamsarlık yaşamayacağına, büyük bir çaba gösterilmesine rağmen sorunların sürekli artacağına, faturaların biriktikçe birikeceğine, maddi zararın da her geçen gün kapanmayacak boyutlara ulaşacağına, maddi ve manevi olarak çok büyük zararlar alacağına, kişinin yabancılarla büyük ve önemli işler yaparak hem zengin olacağına, büyük tartışmalar yaşayacağına, kıskanan kişilerin ve iş hayatında rekabet içinde olunan kişilerin yenilgiye uğratılacağına, insanlarla sıcak ilişkiler içerisinde olacağına, kendisi için çok yardım etmiş ve hala yardım eden birisine bir sürpriz yapılacağına ve bu sayede mutu edileceğine yorulur.

Rüyada kürt düğünü görmek onu uyaracağına, işlerin ve düzenin bozulacağına, attığı her adımda daha kötü ve sıkıntılı durumlar ile karşı karşıya kalacağına, çok büyük emekler vererek ortaya koyduğu bazı çalışmalardan çok büyük zararlar edeceğine yorulmaktadır.

1 yorum:

  1. Servet Akbaba11.1.23

    Rüyamda arkadaşın düğününe gittim düğün Kürt düğününüydü düğünde kürtçe şarkı çalıp tüm kızlar halay çekiyorlardı kızların hepsi bana iş atıyorlardı ama düğünde ki erkeklerle sıkıntı yaşarım diye birşey yapamıyordum.

    YanıtlaSil

Sitemizde siyasi, argo, cinsellik içeren, +18 şekilde müstehcen veya diğer yorum yapanları taciz edicek şekilde olan yorumları engelliyoruz. Lütfen yapılan paylaşım ile ilgili yorumlar yapınız. Reklam amaçlı spam yorumlar ayrıca tarafımızdan gerekli mercilere şikayet edilmektedir. Tatlı rüyalar...