ÜST KATEGORİLER

31 Aralık 2022

Rüya Tabiri Arşivi

 

Merhaba rüya severler yarın yılbaşı ve bugün sitemde sizlere geleceğe dair ne yapacağım ve ücretsiz blogumun amacı nedir onu anlatmak istiyorum. 

Öncelikle ücretsiz sitemde düzenli olarak resimli şekilde olmak kaydıyla rüya tabiri paylaşıyorum şu ana kadar aylık 100 ortalama ile paylaşım yaptım her ne kadar ücretsiz blog sitem seo kaynaklı problemlerden dolayı beklediğim ilgiyi görmese de kolay kolay vazgeçmeyi düşünmüyorum.

Şimdi ki yeni amacım ücretsiz siteme internet aleminde ki bulduğum tüm rüya tabirlerini buraya ekleyip netteki en büyük rüya tabiri arşivini oluşturmayı düşünüyorum. 

Tutarmı tutmaz mı bilmiyorum ama yapacağım belki 10.000 küsür resimli rüya tabiri olacak ama ben eklemekten vazgeçmeyeceğim bir gün bunun ekmeğini yersem bu yazımı okuyup bugünleri yad etmeyi düşünüyorum.

Sizce başarılı olmam mümkün mü? 

Tatlı rüyalar.

3 yorum:

  1. Ferhat İpek31.12.22

    Saçma bile olsa hayallerinizden vazgeçmeyin başarılı olmuş insanların hepsi birşeylere inanarak bulundukları noktalara geldiler.

    YanıtlaSil
  2. Harun Reşit Yahya1.1.23

    Siz inandıktan sonra mümkün hocam.

    YanıtlaSil
  3. Gökhan Saltanık2.1.23

    Bu rüyaların hemen hemen hepsini görmüşümdür.

    YanıtlaSil

Sitemizde siyasi, argo, cinsellik içeren, +18 şekilde müstehcen veya diğer yorum yapanları taciz edicek şekilde olan yorumları engelliyoruz. Lütfen yapılan paylaşım ile ilgili yorumlar yapınız. Reklam amaçlı spam yorumlar ayrıca tarafımızdan gerekli mercilere şikayet edilmektedir. Tatlı rüyalar...