ÜST KATEGORİLER

28 Aralık 2022

Rüyada Özel Güvenlik Görevlisi Olmak


Rüyada özel güvenlik görevlisi olmak; rüya sahibinin duygusal bir yapıya sahip yardım sever özelliği olan insanlara yardım etmekten çekinmeyen kazançlarının büyük bir bölümünü sadece hayır amaçlı kullanan iyi huylu güzel kişilere yorumlanır.


Rüyada özel güvenlik görevlisi olan bir kimse iş hayatında çalışmaları sayesinde yüksek mevkilere ulaşır yaptığı başarılı çalışmalar ciddi anlamda kazanç kazanmasını sağlar ve bu kişiler genelde Allah yolunda secde eden kimselerdir

1 yorum:

  1. Serkan Güneş31.12.22

    Bende rüyamda özel güvenlik görevlisi olduğumu gördüm ve şu an bu işi yapıyorum keşke hiç böyle bir rüya görmeseydim.

    YanıtlaSil

Sitemizde siyasi, argo, cinsellik içeren, +18 şekilde müstehcen veya diğer yorum yapanları taciz edicek şekilde olan yorumları engelliyoruz. Lütfen yapılan paylaşım ile ilgili yorumlar yapınız. Reklam amaçlı spam yorumlar ayrıca tarafımızdan gerekli mercilere şikayet edilmektedir. Tatlı rüyalar...